Ofte stillede spørgsmål

Som medlem af vores cashback-loyalitetsprogrammer, der er udbudt af Loyalty Key, har du mulighed for at optjene cashback, når du booker hos flere end 800.000 hoteller i verden og betaler med dit tilmeldte kort. Cashbacken vil blive krediteret din cashback-konto som sædvanligt. 

Hvis du har spørgsmål til cashback-loyalitetsprogrammet eller dit medlemskab, er du velkommen til at kontakte os hos Loyalty Key: 

Telefon: +45 70200591 

Mandag til fredag: kl. 10:00 til 12:00 og kl. 12:30 til 15:00 dansk tid. 

E-mail: cashbacktravel@loyaltykey.com

Cashback Travel bliver håndteret af vores amerikanske bookingpartner travel.win. 

Hvis du derfor har konkrete spørgsmål til en booking eller har andre forespørgsler til dit ophold, skal du venligst kontakte: 

Telefon: +44 345 6086386

24/7 support

Vær venligst opmærksom på, at vores samarbejdspartner svarer på engelsk. For yderligere oplysninger er du velkommen til at læse nedenstående FAQ.

Jeg har ikke modtaget min bekræftelsesmail

Prøv venligst følgende:

1. Tjek din spam-mappe i din indbakke for at se, om din bekræftelsesmail med bookingen ligger her.

2. Hvis du har dit Rejse-ID, kan du logge ind på din Cashback App-konto, gå til Cashback Travel, i øverste højre hjørne, klikke på linket "Mine Bookinger" og

  • Indtast dit rejseplanens ID
  • Indtast efternavnet på hotelreservationen
  • Du har også her mulighed for at sende din hotelreservationsbekræftelse e-mail til den e-mail-adresse, du angav ved købet, eller til en helt anden e-mail.

3. Hvis du ikke har dit rejseplan-id eller stadig ikke kan finde din reservation, bedes du kontakte os, Booking Support på tel:+44 345 6086386

Bemærk: Når du booker dit hotelværelse, skal du altid bekræfte din e-mail under bookingen. Det er denne e-mail, vi sender din bookingbekræftelse til i første omgang.

Hvornår modtager jeg cashback for min hotelreservation?

Du modtager cashback til din cashback konto med det samme som "Afventer". 30 dage efter afslutningen af ​​dit ophold, vil tilbagebetalingen blive "Bekræftet".

Efter din reservation vil cashback med det samme vises som "Afventer" på din cashback-konto.

Den ændres til "Bekræftet" 30 dage efter den dag, dit ophold er afsluttet. Dette er for at indhente eventuelle aflysninger og for at sikre, at din cashback er blevet betalt af udbyderen.

På dit bankkontoudtog vil der for betalingen stå: fra ”Hotel Accommodations”.

Jeg ønsker at ændre eller afbestille min reservation

Ring venligst til Booking Support på dette nummer: +44 345 6086386 Nummeret kan du også finde på den bookingbekræftelsesmail, som du modtog, da du bookede dit hotel.

Derudover kan du se hotellets afbestillingspolitik i den samme e-mail – f.eks. ift. tilbagebetalinger for en reservation og/eller eventuelle afbestillingsgebyrer, der måtte være gældende. Afbestillingspolitikken fremgår tydeligt ift. den enkelte aftale med hotellet. For nogle aflysninger kan et ikke-refunderbart beløb på 35,00 USD per værelsesreservationsservice opkræves, og det vil fremgå af afbestillingspolitikken for din hotelreservation.

Hvordan får jeg min tilbagebetaling, når jeg har afbestilt et hotel?

Din tilbagebetaling vil være på det totale beløb, du har betalt, minus eventuelle afbestillingsgebyrer jf. det enkelte hotels afbestillingspolitik samt vores generelle afbestillingspolitik, der kan findes anført nederst i din bookingbekræftelsesmail.

Tilbagebetalingen vil blive overført til det betalingskort, du benyttede til betaling, inden for 3-7 arbejdsdage.

Hvem kan jeg kontakte for at få hjælp til min hotelbooking?

Forhåbentlig finder du svaret i nærværende FAQ. Hvis du ikke finder svaret her, benyt da venligst support-linket i bunden af denne side. 

Hvordan ved jeg, at min reservation er bekræftet af hotellet?

Du modtager straks efter din booking en bekræftelsesmail indeholdende et ”rejse-ID”. Du er altid velkommen til at kontakte det pågældende hotel, hvis der er noget, du ønsker at dobbelttjekke, eller hvis du har specielle ønsker/forespørgsler til hotellet. Kontaktinformationerne på hotellet finder du i bekræftelsesmailen med din booking.

Hvorfor har jeg modtaget cashback for en hotelreservation, jeg har overstået, men som jeg ikke kan se cashbacken som ”bekræftet” endnu?

Cashbacken registreres automatisk til din cashback-konto, såfremt dit betalingskort var tilmeldt cashback, da du betalte for din reservation.

Hvordan kan jeg vide, at mine betalingsoplysninger er sikrede?

Vi benytter “secure-socket-layer” (SSL) kryptering, som er standard kryptering. Krypteringen giver vores brugere mulighed for at indtaste deres betalingskortoplysninger i et sikkert miljø. SSL sikrer også, at du handler direkte med os, og at den information, du sender til os, ikke kan blive interfereret eller dekrypteret af udefrakommende.

Hvad betyder “rejse-ID”-bekræftelse?

Når vi har sendt dig en reservationsbekræftelse med et rejse-ID, er der ikke mere, du skal gøre. Behold din bekræftelsesmail med bookingen, da du skal bruge den, når du tjekker ind på hotellet. Inden din indtjekning bekræfter hotellet reservationen med os og forbereder sig på din ankomst. 

Kan jeg booke et hotel til i nat?

Nogle hoteller tillader os at booke deres hotelværelser på dagen frem til kl. 15:00 på dagen for ankomst. Såfremt et hotel ikke tillader dette, vil det fremgå af hotellets politik, hvis du forsøger at booke til samme dag.

Er der gratis transport fra lufthavnen til hotellet?

Nogle hoteller tilbyder gratis transport fra lufthavnen. Informationen kan blive fundet på det enkelte hotels side på cashbacktravel.dk, eller du kan vælge at ringe til hotellet direkte. Bemærk venligst, at nogle hoteller har valgt at lukke for deres transportservice grundet COVID-19, men du kan altid kontakte hotellet direkte for mere information.

Får jeg gratis morgenmad?

Nogle hoteller inkluderer gratis morgenmad for hver overnatning, du har booket til. Informationen kan blive fundet på det enkelte hotels side på cashbacktravel.dk. Du er også altid velkommen til at kontakte hotellet direkte for særlige forespørgsler.

Er der gratis parkering ved hotellet?

Gratis parkering bliver tilbudt af rigtig mange hoteller. Tjek det enkelte hotels side på cashbacktravel.dk for mere information. Du er også altid velkommen til at kontakte hotellet direkte for særlige forespørgsler.

Har hotellet en minimumsaldersgrænse for at kunne booke et værelse?

De fleste hoteller kræver en minimumsalder på 18 år for at kunne booke et værelse. Udvalgte hoteller kræver, at gæsten/gæsterne er 21 år og har et kredit-/debetkort i deres eget navn. Du kan se det enkelte hotels politik på hotelsiden på cashbacktravel.dk. Du er også altid velkommen til at kontakte hotellet direkte for særlige forespørgsler.

Hvor præcise er jeres oplysninger om hotelfaciliteter?

Informationen om hotellet bliver opdateret af hotellet selv eller af hotelkæderne et par gange om året. Derudover bestræber vi os altid på at have den mest præcise og komplette hotelinformation tilgængelig, men i sidste ende stoler vi på, at medarbejderne fra de enkelte hoteller opdaterer og ændrer informationen, når det er nødvendigt. Hvis du har specifikke forespørgsler, foreslår vi, at du kontakter hotellet direkte for at få verificeret og/eller afklaret eventuelle spørgsmål til deres services.

Hvad betyder ekstra skatter og gebyrer?

Den by, du besøger, kan have sine egne skattetakster. I nogle tilfælde kan der være en ekstra skat tilføjet af lokale udbydere, byer, stater eller af landet selv. Skatter er indregnet i hotelreservationen, og de gebyrer, der opkræves, er oplyst af udbyderen direkte til os. Ikke-refunderbare bookinger er periodisk nødvendige for at kunne reservere hotelværelser til dit besøg og for at tilbyde de laveste priser.

Er resort fees inkluderet min pris?

Hvis et hotel opkræver et resort fee, er det ikke inkluderet i din bookingpris, men det vil være noteret i din bekræftelsesmail med bookingen. Disse ekstra gebyrer hos hoteller er estimerede og kan ændre sig iht. hotellets politik.

Hvad er betalingen på mit kredit-/debetkort?

På tidspunktet for din booking bliver du opkrævet for dit ophold. Det er derfor, vi kan indhente de bedste priser og lægge cashback oveni. Igennem bookingprocessen vil vi oplyse dig om, hvorvidt det valgte værelse er ikke-refunderbart, eller om bookingen kan afbestilles efterfølgende..

Er skatter og gebyrer inkluderet i den totale hotelpris?

Generelt set, ja. Vi oplyser raterne og tilpasser med inkluderede skatter og gebyrer. Dog kan det ske, at hotellet ikke oplyser os om deres skatte- og gebyrinformation, hvorfor vi i det tilfælde ikke vil være i stand til at oplyse herom. Hvis du finder et hotel, der ikke oplyser om skatteinformation, ring da venligst til vores booking support på det telefonnummer, du finder i din bekræftelsesmail med bookingen, og vi skaffer skatteoplysningerne til dig

Betaler jeg for hele reservationsbeløbet, eller laver jeg blot et depositum for at reservere værelset?

Du betaler for hele hotelopholdet, når du booker. Vi har forhandlet de bedste priser på hotelværelserne. Det fremgår, når du søger hoteller, hvorvidt et værelse er refunderbart, når du booker dit hotelværelse.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har spørgsmål til en tidligere reservation?

Henvis venligst til din bekræftelsesmail med bookingen ved spørgsmål til den specifikke booking, eller ring til vores booking support på +44 345 6086386 for øjeblikkelig assistance. Vores booking support-repræsentanter er klar til at hjælpe dig 24 timer i døgnet alle ugens syv dage.

Kan jeg reservere for en anden?

Ja, du kan godt foretage en reservation for en anden ved at benytte Cashback Travel. Du skal blot sikre dig, at du har inkluderet personens navn og information i “Oplysninger om gæst”, når du booker hotellet.

Bemærk venligst, at der kan være en aldersrestriktion hos udvalgte hoteller. De fleste hoteller kræver en minimumsalder på 18 år for at booke et værelse, og udvalgte hoteller kræver, at gæsten er minimum 21 år. For at tjekke ind skal din gæst fremvise et foto-id sammen med et kredit/debetkort.

Hvordan afbestiller jeg min reservation?

Bookinger er enten refunderbare eller ikke-refunderbare, og der vil ikke kunne ske ændringer i forhold til det, efter du har booket dit hotel. Såfremt du har brug for at afbestille din booking, vil der være et afbestillingsgebyr, som vil blive påregnet baseret på det enkelte hotels afbestillingspolitik gældende for tidspunktet, hvor du bookede. Derudover vil der ikke blive foretaget tilbagebetalinger ved manglende fremmøde på dagen for indtjekning eller ved afbestilling efter en eventuel afbestillingsfrist.  

For øjeblikkelig hjælp til din reservation, også ift. eventuel afbestilling, bedes du kontakte vores booking support på +44 345 6086386.

Kan jeg skifte hotel?

Ja, du kan skifte hotel ved at afbestille din tidligere reservation (afbestillingsgebyr kan forekomme) og lave en ny reservation hos Cashback Travel på cashbacktravel.dk, så du er sikker på at optjene cashback for din booking. Gennemse venligst din reservationsbekræftelsesmail for hotellets afbestillingspolitik og eventuelle gebyrer mv.

Såfremt du har øvrige spørgsmål til din hotelbooking eller ønsker at afbestille, kontakt venligst vores booking support-nummer, du finder på din hotelreservationsmail, for øjeblikkelig assistance.

Hvordan ved jeg, om værelset er refunderbart?

Igennem din hotelsøgning på Cashback Travel vil værelser, der er refunderbare, være markeret med “Refunderbar” under hotelprisen. Såfremt det ikke fremgår, at værelset er refunderbart, så er det et ikke-refunderbart værelse.

Hvordan kan I tilbyde så billige priser på hoteller og samtidig tilbyde cashback oveni?

Vi arbejder hele tiden hårdt for at finde de bedste tilbud på hotelpriser på tidspunktet for din booking. Vi arbejder med flere forskellige hoteludbydere og direkte hotelpartnere for at give dig mest værdi.

Hvad skal jeg fremvise ved indtjekning?

Du skal fremvise et foto-id sammen med dit kredit-/debetkort.

Skal jeg oplyse det, hvis jeg har børn med på opholdet?

Det er vigtigt at oplyse om antal gæster og deres alder. Dette kan du gøre i bookingprocessen.